vineri, 4 mai 2012

Manichiura cu floricele

Buna, dragii mei!
Ce mai faceti voi?
Eu astazi am avut program de infrumusetare, m-am vopsit apoi mi-am facut unghiile special pentru concursul organizat de From Meg with Love si Claudia 09 Avon . Tema este foarte interesanta: manichiura cu floricele, vesele si in ton cu anotimpul!
Eu am optat pentru o manichiura cu stikere, din pacate alta varianta nu am avut, la pictat nu ma pricep si nici nu am instrumente, iar stampiluta Konad este inca in asteptare!

Ce am folosit:



 Rezultatul este:








 Am folosit ca baza un intaritor de la Catherine Arley, apoi am aplicat oja Farmasi cu particule sclipitoare in nuanta 36, un rosu superb, am aplicat floricelele si apoi le-am fixat cu lac ultrarezistent de la Farmec.
Este o manichiura simpla dar de efect, parerea mea, a durat aproximativ 20 de minute!
Parerea voastra care este?

Pupici,
Nicola

Un comentariu:

  1. frumoase!
    am giveaway pe blog, daca vrei sa te inscrihttp://anfreutza.wordpress.com/2012/05/12/giveaway-besensual/

    RăspundețiȘtergere