marți, 26 februarie 2013

Review: Anian Crema hranitoare pentru maini din goji si rodie

Buna dragelor,

 

Astazi am sa va vorbesc despre crema de maini cu goji si rodie, va povesteam intr-un post anterior ca am primit-o spre testare de la Triodeluxe si iata ca azi i-a venit randul!

Ce spune producatorul:

Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.
Mod de folosire: Aplicati pe maini si masati pana la absorbtia totala in piele a cremei.
Testat dermatologic.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 100 ml.
Pret 22,00 Lei


Ce spun eu:
Este o crema care hidrateaza foarte bine, o ador ca si pe gelul de dus din aceasta gama, are un miros de care devii dependent, pielea o absoarbe foarte bine si ramane catifelata si bine hidratata!
Am observat ca desi nu este destinata decat mainilor hidrateaza foarte bine si cuticulele, eu am o mare problema cu ele ca se usca foarte repede si arata tare urat insa daca aplic aceasta crema zilnic cuticulele sunt mai moi.
Crema are o culoare alba, nu este grasa si are un miros subtil de care te indragostesti pe loc.
Eu prefer sa o aplic in fiecare seara inainte de culcare ca sa-mi hidrateze mainile foarte bine toata noaptea, ziua risc ca dupa ce o aplic sa uit si sa bag mana in apa sau sa fac alte treburi iar crema sa se duca si sa nu-si faca bine efectul .
Sunt foarte multumita de aceasta crema, este intradevar una hranitoare care iti lasa mainile moi, hidratate si parfumate.
Desi am fost sceptica la inceput in vederea testarii produselor Anian se pare ca acum ma pot declara  super multumita de aceste produse si chiar imi doresc sa testez cat mai multe



Daca sunteti interesate sa o achizitionati o gasiti pe pagina celor de la Triodeluxe dand click aici
Tin sa multumesc inca o data celor de la Triodeluxe pentru produsele oferite spre testare, a fost o mare placere sa colaborez cu dumneavoastra!
Voi ce produse ati mai testat de la ei si ce parerea aveti?
Pupici,
Nicola

3 comentarii: