vineri, 22 martie 2013

Spring spirit

Buna dragelor!

Imi cer scuze pentru absenta de pe blog insa am fost plecata intr-o excursie foarte frumoasa si relaxanta la munte si am preferat sa las totul deoparte pentru o relaxare maxima.
Dar am venit cu forte proaspete si dornica sa va arat noi manichiuri, astazi a venit randul unei noi colaborari cu Valentina
Tema este primavara, asa ca am realizat o manichiura colorata, vesela in tot cu vremea de afara :)
Sper sa va placa!






Nu uitati sa treceti si pe la Valentina http://valentinabucur.blogspot.ro/  sa vedeti ca v-a pregatit si ea!
La final va las o poza cu minunata cabana unde m-am distrat cu cei dragi mie.

Pupici,
Nicola


34 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. delicata manichiura ta,imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  3. ce manichiura frumoasa ai facut tu :) . sper ca te-ai relaxat/distrat in vacanta . peisajul e foarte frumos; seamana cu zona moieciu, unde am fost eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! da m-am relaxat si distrat foarte tare,cabana e la Plaiul Foii, Zarnesti, un loc de vis

      Ștergere
  4. Ce frumoasa este. Imi plac floricele extrem de mult. Floricele sunt de la bastonasele acelea fimo?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Nu sunt fimo, sunt 3d, din acelea d epe folie :)

      Ștergere
  5. E foarte frumoasa , sper ca o sa atraga si primavara ca eu m-am cam saturat de zapada si de frig.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, si eu sunt satula de atata frig :(

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa manichiura :) si superba cabana, cred ca a fost foarte relaxanta escapada :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine-ai revenit! Foarte frumoase unghiutele! asa cum ne-ai obisnuit :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte draguta manichiura si culorile imi plac cum le-ai combinat :-*
    Cred ca afost minunat la cabana ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Da, m-am relaxat la maxim :*

      Ștergere
  9. Imi place, se vede foarte bine manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superba manichiura :X de primavara asa :D

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere