duminică, 30 iunie 2013

French alb-negru

Buna!

Nu stiu cum e vremea la voi da la mine ploua continuu de azi noapte,  toarna mai bine zis, zici ca-i noapte si asa urat este!!!
Asa ca m-am gandit sa va mai arat o manichiura, un frech in V in alb si negru, o manichiura simpla dar eleganta in acelasi timp.
Voi ce modele mai purtati pe unghiute?




Si pentru cele care se mirau ca am unghiile asa mari, va spun ca aparentele insala :D, va pun cateva pozele cu unghiutele mele date doar cu un tratament, ca sa vedeti adevarata lor lungime, aici pot spune ca sunt ceva mai lungi, sunt inainte de a le taia si curata, asa ca scuza-ti cuticulele netaiate :D
Ei ...vi se mai par asa lungi? :)






Astept parerile voastre!
Va doresc o saptamana minunata si cu mult soare!
Nicola

13 comentarii:

  1. La mine a fost azi innorat toata ziua, la fel si ieri...asa a fost cam toata saptamana :D
    Ai unghiutele frumoase si par lungi datorita formatului :)
    Imi place tare mult modelul de azi, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb modelul. Si la mine ploua si nu se mai opreste :( Cat despre unghii, fetele sigur s-au referit la forma lor, nu neaparat la lungime. Patul unghiilor tale este mare si creaza impresia de unghii lungi. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da...si aici ploua, e foarte urata vremea, dar manichiura ta e foarte frumoasa :* eu am unghiile foarte mici din carne, se pare ca tu le ai mari :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos dar si tu ai unghiutele foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine!!! SI da inca ai unghiutele lungi ,ai norocul sa ai o forma lunguiata la ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. minunate unghiutzele! te astept si pe blogul meu! in momentul de fata se desfasoara un giveaway cu hainutze minunate, poate esti interesata
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu foloseam acest model, doar ca puncte doar intr-o parte, de exemplu pe coltul negru puncte albe

    www.diversitate.com

    RăspundețiȘtergere
  8. esti norocoasa sa ai asa unghii de la mama natura :)
    modelul e tare interesant , s-a combinat frumos albul si negrul.

    RăspundețiȘtergere