miercuri, 3 decembrie 2014

Cadoul meu de Craciun

Draga Mos Craciun,



Aseara am visat urat, am avut un cosmar cum ca ai venit si ai lasat cadouri la toti inafara de mine si tare rau m-am suparat.
Azi cum m-am trezit m-am gandit sa-ti scriu repede o scrisoare sa fiu sigura ca visul meu nu se adevereste.
Sa stii ca am fost copil cuminte si nu sunt tare pretentioasa, imi doresc cadouri de efect, vreau ca anul asat sa am cea mai frumoasa amintire de la tine.
De curand am descoperit un site foarte interesant si ispititor si anume Top-Cadouri.ro, au atatea lucruri frumoase si utile, l-am rasfoit ideajuns ca sa-mi fac o impresie buna si uite asa m-am decis draga mosulica ca anul aceste sa-mi aduci niste cadouri haioase .
M-am oprit asupra unui cuier tare haios caruia deja i-am gasit locul si anume in baie, asta pentru a descreti fruntile celor din casa atunci cand vin acasa obositi si stresati dupa o zi de munca.
Sper ca nu te-ai rusinat mosulica :)))), stiu ca esti mai in varsta si ai alte conceptii, dar eu il vreau cu un scop caritabil.
Si sa nu zici ca sunt rea aleg si un costum de mos pentru sticle, as aduce un plus de sarbatoare la Sfanta masa de Craciun, cu siguranta ii voi da gata pe invitati cu costumasul tau.
Zi tu, nu-i asa ca-i tare haios, deja imi imaginez nepotica dezbracand sticla si chicotind de bucurie cand imi va fura costumasul.
Imi mai aleg si o cana personalizata, ca sa-mi scriu pe ea starea de apirit in fiecare dimineata cand imi beau cafeaua sau atunci cand mi se termina carnetelul de notite las mesaj pe casa , distractiv zic eu.
Acestea fiind spune eu zic ca ai scapat ieftin cu mine! Si-ti mai dau un pont, nici nu-i nevoie sa te obosesti sa vii pe zapada si frig sa mi-l aduci, dai comanda pe site si imi vine coletelul direct la usa prin curierat rapid, vezi ma gandesc si la batranetea ta.
Ce mai stai intra repede si da comanda si ai atatea categorii incat poti alege cadouri de Craciun pentru toti , de diferite varste si gusturi, asa scapi si tu de drumurile lungi si obositoare prin magazine.
Acum m-am mai linistit, sunt bucuroasa ca ti-am scris si nu-mi ramane decat sa-mi astept cadoul cumintica, stiu ca nu ai sa ma dezamagesti.

Te pup, draga Mos Craciun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu