joi, 13 noiembrie 2014

Tinuta ideala de Revelion doar cu Zonia

Salutare,



Acum cateva zile v-am povestit de Zonia.ro si de minunatele rochite ce le au in magazinul lor online.
Astazi am sa va spun ca sunt tare incantata pentru ca am reusit din timp sa-mi aleg tinuta pentru cea mai frumoasa noapte de la cumpana dintre ani , zonia m-a ispitit foarte tare si uite asa am scapat de mersul si aglomeratia din magazine, timp pierdut si multe altele.
Cu cateva clik-uri am rezolvat o problema destul de importanta, tinuta o voi primi prin curier direct la usa iar eu sunt gata oricand de petrecere, ramanand doar sa ma gandesc la machiaj si coafura.
Cum noaptea dintre ani este marcata de stralucire, mister si speranta pentru un viitor mai bun, voi am avut grija sa aleg o rochie pe masura.  
Dintre cele peste 200 de modele de rochii de seara am ales din cele mai frumoase rochii de dantela o rochie neagra pur si simplu divina, croiul este pe corp, materialul pretios din dantela accesorizat cu paiete imi va asigura o aparitie cel putin sexy-seducatoare, voi straluci si la propriu si la figurat.
Acest model ma caracterizeaza foarte bine, consider ca rochia cu paiete este o alegere indrazneata, ele imi dau incredere in mine plus ca sunt in ton cu moda. O alegere pretentioasa care cu siguranta voi capata admiratia celor din jurul meu.

La acesta rochita minunata m-am gandit sa accesorizez o capa rosie, nu de alta dar cand va sosi momentul artificiilor cu siguranta voi tremura un pic . Capa rosie este o pata de culoare din garderoba aleasa, si o voi accesoriza la randul ei cu plicul si pantofii.


Asa cum v-am mai spus Zonia ne ofera foarte multe modele pretioase de rochii de ocazie, pe mine m-au cucerit de la prima viziualizare, sunt finute, elegante, stralucitoare, moderne ce pun in evidenta feminitatea si sensibilitatea celor ce le poarta prin unicitatea cu care se semneaza.
Au modele pe toate gusturile si preturi petru toate buzunarele, tot timpul promotii spectaculoase, colectii noi in fiecare miercuri, comanda se livreaza acasa in 24h-48h national, iar international in 5-7 zile, returul este garantat, iar daca ai o comanda peste 300 lei ai livrarea gratuita, mai mult de atat ce iti mai poti dori? 

Voua ce va place de pe site-ul lor?
Va pupacesc,
Nicola

Un comentariu:

  1. Ce ne place? Sunt lucruri frumoase pentru femei frumoase!
    Cred că o să te "prindă" bine rochia aleasă. Vrem.......să vedem rochia şi îmbrăcată!
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere