duminică, 26 octombrie 2014

Articole dorite de pe SportAddict.ro

Buna dragilor,

De ceva vreme mi s-a pus pata pe un stepper sau o banda de alergat, da...vreau sa fac sport acasa, sunt adepta miscarii, este benefica pentru sanatate, frumusete si pentru o buna functionare a creierului, astea sunt doar cateva beneficii ce ne aduc miscare, sportul.
Imi doresc tare mult sa merg la sala insa timpul nu-mi permite deloc, asa ca cea mai buna solutie e sa fac acasa ceea ce am nevoie, am un program bine stabilit, in fiecare zi fac 30 de minute de exercitii insa pe langa acestea mi-as dori si cateva aparate, o mica sala la mine acasa, hmmm....ce bine suna!
Posibil cat de curand ca aceasta dorinta sa mi se indeplineasca pentru ca...am decoperit un site minunat si anume SportAddict.ro, au tot ceea ce eu am nevoie, au foarte multe articole sportive pentru pasionati si nu numai.
Eu deja doresc sa-mi achizitionez banda de alergat dhs:


  • Motor : 1.25 CP Viteza: 1 - 12.0km/h Ecran LCD
  • Computer cu functii multiple: Puls, Timp, Viteza, Distanta si Calorii 3 ecrane afisare pe fundal rosu
  • Suprafata de alergare : 120*40 cm
  • Roti pentru o transportare usoara
  • Se pliaza (pe cilindru) pentru a fi usor depozitata
  • Greutatea maxima permisa a utilizatorului:100 kg
  • Greut.Neta: 51 Kg
  • Greut.Bruta: 59 Kg
  • Inclinare manuala 3 nivele (~~6%)
Am ales acest produs deoarece beneficiile benzii de alergat sunt multiple: poate oferi un antrenament eficient chiar in propria casa,atunci cand vremea este urata si nu putem iesi afara nici macar la o mica plimbare aceasta banda ne sare in ajutor, numai simplu mers lejer pe banda ne ajuta sa ardem destule calorii, acest lucru il putem face in timp ce citim o carte, ne uitam la un film sau pur si simplu discutam cu familia. Este ideala pentru incepatori iar cand deja ajungi la un nivel avansat poti slabi vizibil ajutandu-ne sa avem o conditie fizica de invidiat. Gata cu gafaitul atunci cand urcam scarile, pe un munte sau alergam dupa autobuz, cu ajutorul benzii de alergat toate acestea vor disparea!
Banda de alergat este foarte populara in randul celor care vor sa slabeasca sau doar sa se antreneze cat si persoane comode sau ocupate.
Al doilea produs care imi face cu ochiul este  un stepper aerobic:

  • Dimensiuni: 79 x 27 cm x10/15/20 3
  • Inaltime reglabila pe 3 nivele (10/15/20cm)
  • USor de reglat prin sistem click antialunecare
  • Picioare de cauciuc pentru a preveni zgomotul
  • 3 extensii se potrivesc cu usurinta pentru depozitare si utilizare
  • Ideal pentru toate tipurile de exercitii aerobice
  • Greutate maxima utilizator: 100 kg
  • Greutate: 3,5 kg

Stepper-ul ma va ajuta sa ma mentin in forma si in special sa scap de aspectul neplacut al partii inferioare a corpului, nu necesita spatiu mult  de desfasurare, si poti sa iti creezi o atmosfera cat mai placuta in timp ce folosesti aparatul, eu de exemplu as asculta muzica de relaxare. Stepperul solicita foarte mult muschii inimii, reduce riscul bolilor de inima si al diabetului. Ador exercitiile cu stepperul pentru ca  imbunatateste rata metabolica, ajutandu-ma sa ard mai multe calorii chiar si in stare de repaos.
Aceste doua aparate imi plac foarte mult, ele imi dau energie zi de zi, forta si o stare de sanatate foarte buna!
Chiar daca timpul nu-mi permite si le folosesc destul de rar pot spune ca de cand am inceput sa le folosesc am uitat ce inseamna dureri de spate, de oase si cum e sa te ridici intepenit de pe scaunul de la munca, ele mi-au redat flexibilitatea si o conditie fizca foarte buna, ma simt mai usoara si mai relaxata.
Asa ca va recomand din inima sa faceti miscare, fie la sala, fie acasa sau in parc, este portie de sanatate.
Asa cum v-am mai spus SportAddict.ro ne ofera o gama larga de articole sportive la preturi accesibile tuturor buzunarelor, ei prezinta  zilnic publicului sute de produse si echipamente sportive potrivite oricarei persoane care este pasionata de un anumit sport, sau pur si simplu transforma miscarea intr-un stil de viata constant.
Livrarea este foarte rapida in 48h ai acasa la tine produsul comandat nu ne mai ramane decat sa dam cateva click-uri comandand articolele dorite, doar cateva click-uri spre o viata sanatoasa.
Aaaaa....era sa uit: Aboneaza-te la newsletter pentru a afla ofertele de Black Friday de la Sportaddict!
Nu uitati: ''Miscarea fizica este in beneficiul sanatatii atat timp cat este facuta corect si continuu.''

Va pupacesc,
Nicola



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu