luni, 27 octombrie 2014

Fii seducatoare cu mylash.ro

Hello,




Colindand pe net am descoperit un site dedicat femeilor, cu o multitudine de modele de gene false, farduri pentru sprancene, produse de make-up, produse pentru unghii si chiar de ingrijire persoanala, si pe acest minunat site am gasit ceea ce cautam, un kit de sprancene ideal pentru mine.
Cu toate ne dorim sprancene perfecte, ele reprezentand etalonul frumusetii, iar daca mama natura nu ne-a inzestrat cu asa ceva avem destule variante la care putem apela: creion, fard sau chiar tatuaj.
Eu am ales varianta kitul cu fard, pentru mine este ideal pentru conturarea si definirea sprancenelor, contribuind  la echilibrul estetic al intregii fizionomii, jucand un rol foarte important.
De cand ma stiu am admirat sprancenele perfect conturate, stufoase, intr-o culoare potrivita tenului, din pacate mama natura pe mine nu m-a inzestrat cu asa ceva, nu sunt in forma pe care mi-o doresc, nici stufoase, ba din contra pline de goluri, cu fire subtiri si lungi.
Acum ceva timp mi-am achizitionat un astfel de kit de sprancene de pe mylash.ro 



 Kit definire sprancene Salon Perfect este kit-ul esential pentru sprancene definite perfect. Contine: un set de farduri format din 3 culori ( maro deschis, maro inchis, negru) si un iluminator pentru sprancene, impreuna cu pensula speciala de aplicare, un creion cerat transparent pentru fixare si o pensula cu doua capete- unul pentru aplicat fardul, unul pentru aranjarea firelor.

Kit definire sprancene Salon Perfect contine:
 - un set de farduri format din 3 culori ( maro deschis, maro inchis, negru) si un iluminator pentru sprancene
 - pensula speciala de aplicare
 - creion cerat transparent pentru fixare
 - pensula cu doua capete: unul pentru aplicat fardul, unul pentru aranjarea firelor

Despre acest kit am numai cuvinte de lauda , el ma ajuta sa am o infatisare seducatoare, da expresivitate a fetei si imi scoate in evidenta privirea.
Are tot ceea ce am nevoie, fardul in culoarea potrivita tenului meu, un iluminaor care are grija sa scoata in evidenta forma si conturul perfect realizat cu fard si un creion cerat care are grija ca firele mele rebele sa nu plece la plimbare pe timpul zile, el le tine aranjate si bine fixate.
Eu vi-l recomand din inima, cu el am renuntat la ideea de a le tatua, pur si simplu sunt perfecte cu acest kit, nu curge, nu se sterse si rezista chiar si daca stam in ploaie sau mergem la piscina, lucru pe care daca mi-l zicea cineva inainte de a-l achizitiona nu-l credeam, insa m-am convins ca este kitul ideal pentru sprancene de revista!
Dupa acesta experienta frumoasa doresc sa mai achizitionez un asemenea kit si sa-l fac cadou unei prietene care este un pic neincrezatoare in astfel de produse insa are mare nevoie de el,cu acesta ocazie sper sa aiba mai multa incredere pe viitor si sa convinga la randul ei alte persoane sa cumpere de pe mylash.ro, nu au nimic de pierdut numai de castigat.

Daca sunteti in cautarea unui produs bun pentru sprancene sper ca v-am convins, nu mai stati pe ganduri, pregateste-te de cumparaturi de pe Mylash cu ocazia Black Friday, sigur se va lasa cu super oferte! Asa ca la atac fetelor!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu