luni, 1 decembrie 2014

Cadoul ideal INSIGNIA 550i



Draga Mos Nicolae,

''Pentru ca te apropii cu pasi repezi mi-am facut timp sa-ti scriu si eu cateva randuri, stiu ca nu am fost copil pre cuminte insa imi doresc tare mult un smartphone, telefonul vechi este depasit,nu e asa smart...deh pe vremea aceea nu era asa multa carte si idei geniale, nu numai ca eu m-am plictisit de el, sentimentul e reciproc. Nu-ti cer 2 cadouri pentru ca e si ziua mea de nume ci ma multumesc doar cu unul.
Stai asa, nu te speria, nu-s chiar asa fitoasa, nu-ti cer luna de pe cer, ce te-ai rosit asa, aa??
Pentru ca ma gandesc ca-i criza si poate si tu stai prost cu bugetul anul asta am ales ceva modest un INSIGNIA 550i , noul varf de gama al producatorului polonez GOCLEVER, se remarca in primul rand prin design-ul minimalist, grosimea de doar 8mm, subtirel la mijloc ca doar asa se poarta acum :P, iar liniile elegante ale carcasei il fac ideal pentru cei care pun accent pe modul in care arata dispozitivele lor mobile.
Hei mosule, acum ca ti-am spus despre ce-i vorba ti-ai mai revenit un pic nu-i asa, pentru tine 990 lei e o nimica toata, sau ma insel? 



Hai sa-ti mai povestesc cate ceva despre acest smarphone, sa fii informat si sa nu uiti despre ce este vorba atunci cand dai comanda :D
INSIGNIA 550i este primul smartphone din oferta GOCLEVER propulsat de un procesor puternic cu 8 nuclee care  ofera o placere in a-l utiliza fara nici o interferinta. Componentele eficiente garanteaza o balanta perfecta intre performanta si putere. Procesorul este ideal pentru multi-tasking, jocurile 3D favorite, filmele si chiar cele mai solicitante aplicatii Android fiind rulate cu eficienta maxima!
INSIGNIA 550i este facut pentru a crea poze perfect una dupa alta. Camera principala de 13 megapixeli cu blitz LED va permite sa obtineti imagini pline de detalii ce evoca imaginatia. Camera frontala este utila pentru apeluri video si pe Skype. Este cea mai buna metoda de a pastra cele mai importante momente din partea dvs.
Smartphone-ul a fost creat pentru utilizatorii care apreciaza standardele inalte de performanta si multitudinea de modalitati de utilizare. De remarcat in particular este ecranul mare de 5.5" cu rezolutie Full HD 1920x1080 cu peste 400 PPI, care lasa o impresie de neuitat. Disponibil in culoarea neagra.
Ecranul Full HD de inalta calitate livreaza imagini proaspete, clare si vibrante. Tehnologia IPS Full HD permite furnizarea de unghiuri optime de vizualizare a site-urilor, reprezentare reala a culorilor si vizualizare de acuratete din toate unghiurile. De asemenea, ecranele IPS nu se aprind si nu formeaza umbre atunci cand sunt atinse. Acest aspect este extrem de important pentru dispozitivele touchscreen, precum telefoanele inteligente. Poti simti confortul sporit in utilizare.
In ciuda ecranului generos, INSIGNIA 550i este foarte elegant, usor de utilizat si incredibil de subtire, cu numai 8mm grosime. Designul elegant este obtinut din materiale de cea mai inalta calitate. Modernitatea si confortul de utilizare sunt create pentru a se adapta pefect lumiii in care traiti.
Cel mai nou sitem de operare, Android 4.4 este rapid, eficient, intuitiv si extrem de usor de folosit. Este o alegere excelenta atat pentru divertisment cat si pentru serviciu. Astfel Insignia 550i se adapteaza perfect nevoilor utilizatorului.
Sistemul de operare Android 4.4 optimizeaza memoria si imbunatateste utilizarea ecranului touch pentru a raspunde mai rapid si mai precis ca oricand. Acest lucru va permite sa ascultati muzica si sa navigati pe internet simultan sau sa va jucati jocul favorit, fara teama de incetinire a vitezei de rulare a telefonului.
Chiar daca sunteti la serviciu sau in vacanta aveti doua telefoane intr-unul singur! Functia Dual Sim va ofera posibilitatea sa folositi doua cartele SIM fara sa aveti nevoie de doua telefoane. Aveti in acelasi telefon doua numere si facturi separate (ex: serviciu si personal). Folosirea mai multor cartele SIM permite utilizatorului sa beneficieze de planuri tarifare diferite pentru apeluri si mesaje catre anumite destinatii, precum si de utilizarea de date mobile.

Te-am aburit total, stiu e mai greu la varsta ta, insa eu iti propun ca citesti scrisoarea de mai multe ori si asa o sa intelegi perfect, daca intampini dificultati te rog sa-mi spui, eventual iti trimit ceva pentru memorie :P
De ce vreau aceasta minunatie de smartphone: este un telefon complet din punctul meu de vedere, design-ul sau m-a facut sa ma indragostesc si mai mult de el, are un pret accesibil, este un smartphone de calitate, asta iti poate garanta oricine, rulează sistemul de operare Android 4.4 KitKat, functia dual sim este inca un punct forte, asa nu v-a mai fi nevoie sa car 2 telefoane dupa mine, este finut, destept si foarte dorit de multi, mai mult de atat nu am ce sa-ti spun, daca l-as avea in fata si l-as testat as scrie mai multe, iti pot spune doar ce zic altii despre el si cam ce impresie mi-a facut mie documentandu-ma in privinta lui.
Asa ca mosule sa nu cumva sa te puna cel cu cornite sa ma acolesti ca ai incurcat-o, te spun la totii copii ca nu esti firma serioasa''

In conculuzie pentru cititorii mei nu pot sa va spun decat ca vi-l recomand din suflet, smartphone-ul Insignia 550i, noul varf de gama cel mai puternic telefon al companiei, merita sa-l aveti! Daca sunt printre voi persoane ce-l detin, va rog sa nu ezitati si sa va spuneti parerea.

Acum nu-mi ramane decat sa fiu cuminte si sa-mi pandesc ghetutele, nuuu.....nu mi le fura nimeni:))) ci le pandesc sa vad daca mosul este darnic cu mine.

Va pupacesc,
Nicola

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu