marți, 20 noiembrie 2012

Un par minunat numai cu Pantene

Buna,

V-am spus acum ceva timp ca am primit un set minunat pentru ingrijirea parului de la Pantene Romania



Gama se numeste Colour Protect Shine si se potriveste de minune parului meu vopsit!
Pot spune ca produsele sunt minunate iar impreuna au facut ca parul meu sa radieze de sanatate si stralucirea.

Dar sa le luam pe rand.


Samponul: pot spune ca miroase demential, asta este primul lucru care m-a atras la el, imi place ca face multa spuma matasoasa si parfumata ce ma rasfata la maxim, dupa aplicare imi simt parul curat, parfumat si moale la atingere.



Balsamul: are o textura moale, matasoasa si plina de parfum ca si samponul, mi-l aplic pe par, nu chiar de la radacini ca parul meu are tendinta de ingrasare in ultimul timp, il las 10 minute apoi clatesc cu multa apa. Rezultatul este unul placut, parul ramane extrem de moale, mi-l descurca foarte bine si am senzatia ca scartie de curat, pur si simplu il iubesc!



Masca: este  un plus de parfum si de catifelare, impreuna cu samponul si balsamul imi rasfata parul la maxim, ii reda strulcirea de care are nevoie, il faca sa fie de invidiat.

In concluzie aceste produse mi-au facut un par superb, parul meu le adora si a inceput sa fie dependent de ele, ii da parului volum, stralucire, catifelare si un aspect ingrijit, iar culoarea parca e din ce in ce mai vie, imi plac foarte mult produsele si cu siguranta le voi mai cumpara!




Multumesc Pantene Romania ca mi-ai dat sansa sa testez acesta gama si sa ma indragostesc de ea!
Pupici:*




2 comentarii: