duminică, 11 noiembrie 2012

Ce mi-am cumparat in ultimul timp

Buna!

Ce faceti voi?
La mine este o zi superba de Duminica, cald si cu mult soare.
Am profitat de el stand afara la aer printre floricele si gazulite.
La voi cum este vremea?

In postarea de astazi vreau sa va arat ce mi-am cumparat eu in ultima perioada

Sevetele umede, foarte bune si foarte ieftine.Miros minunat!




 Diferite stikere pentru unghiute.



Ojele de la Gabrini despre care v-am spus in postarea de ieri in numar de 4 si una crapacioasa de la Lady's




Doua oje nail art, un sclipici pentru unghiute si un ulei de cuticule



Stampila de unghii, ojele speciale si placutele de care regret ca le-am cumparat



Crema de maini de la L'occitane pe care o ador si voi face un review despre ea




Un antiperspirant de la Dove care miroase minunat.



Si cam atat, sper ca n-am omis ceva :D
Voi ce produse de aici folositi?
Pupici :*



7 comentarii:

  1. spunemi de regreti ca ti ai luat stanpilele - eu imi doresc de mult sa gasesc un lac cu care si sa pot face acele modele dar nu asa scump ..nu poti face cu ele sau care este problema lor .?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai nu-mi place cum ies modelele, prea sterse, se intind, oja speciala nu-i buna de nimic, se lucreaza foarte greu cu ea, regret ca nu mi-am luat Konad insa tot citind pareri pe bloguri cum ca e nu e mare diferenta intre ele mi-am luat una no name si se pare ca nu e calitate, 2 lei dai de 2 lei face :(

    RăspundețiȘtergere
  3. da te inteleg - lacul se pare ca ar fi de vina trebuie un lac de trasfer.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu imi fac modele cu oja neagra gabrini si iese bine , am incercat cu alb nu iese bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si la mine cea neagra este pigmentata si are pensula foarte buna, in schimb cea alba nu prea pot face mare lucru cu ea, initial le-am luat pt stampila ca mi-a zis cineva ca este buna

      Ștergere
  5. gabrini - de unde o ei ? si la ce pret ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gabrini iau de la un magazin de la mine din oras, pretul este de 3 lei :)

      Ștergere