vineri, 2 noiembrie 2012

Fluturasi + Castigatoare

Buna,

Azi am avut o zi foarte aglomerata, doar ce am ajuns acasa si vreau sa va arat manichiura mea de azi, mi-am luat si eu in sfarsit stampiluta dar cred ca nu am facut alegerea buna, mi-am luat o chinezarie pentru ca am citit la multe fete ca este buna si ca nu este mare diferenta intre ea si cea de la Konad.
Eu una nu stiu cum e Konad-ul, doar ce am vazut la blogerite si pe youtube , insa chinezaria aceasta nu-mi place, nu mi se pare buna, am luat-o cu oje speciale pentru matrite si abia daca am reusit sa fac cativa fluturasi, insa mi se par sterse stampilele pe unghii, oja speciala nu-i buna de nimic nici nu se ia pe stampila, abia am gasit cateva printre ojele mele care sa mearga cat de cat.
Nu stiu, poate sunt eu nepriceputa, poate mi-a scapat ceva, fetele care va pricepeti va rog sa-mi dati cateva sfaturi.
Acum va pun cateva poze cu ''minunatia'' de manichiura, nu o pun cum ca m-as mandri cu ea da ca sa vedeti si voi ce mi-a iesit mie prima data cu stampila :D




Ce spuneti, nu-i asa ca modelul pare sters? Am vazut modele facute cu Konad insa erau intense ca si culoare, reusite si mai mare dragul sa le privesti.

Iar acum am sa postez lista cu participantele de la concursul Secom si bineinteles fericita castigatoare.
Tin sa precizez ca sunt foarte dezamagita, putine inscrieri, se pare ca nu va mai plac concursurile, ma gandesc sa nu ma mai agit sa caut sponsori pentru ca ma agit degeaba.




  1. gfc: claudia_mami
  2. gfc:jane(janeta_20072001)
  3. gfc jani
  4. GFC: beauty_and_others
  5. GFC : Christina
  6. gfc-medvei monika
  7. Gfc: Catalina Mitu
  8. gfc:tatiana sorina
  9. gfc mihamiki
  10. GFC lorena
  11. gfc: Doria10
  12. GFC: Madalina
  13. gfc: veronica
  14. GFC: Dennysse
  15. GFC:IuliaSava
  16. GFC:ionelia cristina nichita
  17. gfc:andreeabacau
  18. GFC:Ramona Dancea
  19. gfc: cherry queen
  20. gfc adina radu
  21. gfc: andradarling
  22. gfc: anca marina
  23. GFC:cyucy
  24. GFC:Gavriloiadina
  25. gfc Mary_Lena
  26. gfc: Jose Armando
  27. gfc - alina22buc
  28. gfc: Andreea
  29. GFC: Geta


Felicitari Janeta Janet!
Astept datele tale printr-un mesaj privat pe pagina de facebook.

Pupici,
Nicola


2 comentarii: