joi, 6 noiembrie 2014

Magazinul online Dwyn Shop

Salutare,



Astazi am 'rasfoit' prin magazinele online  in cautarea unui telefon, unei tablete sau a unui televizor, doresc sa-mi achizitonez ceva dar nu sunt decisa cum, de unde...etc.
Si uite asa am gasit magazinul online Dwyn Shop foarte atragator si cu multe laude de la clienti, cu o vechime online destul de mare de 10 ani, o firma serioasa care urmareste sa satisfaca cerintele fiecarui client in asa fel incat el sa fie multumit, sa mai revina si sa recomande si prietenilor.
Imediat dupa ce l-am gasit am intrebat in stanga si-n dreapta ceva pareri, ba un search pe google si uite ca am aflat numai lucruri bune, prima calitate a lor este seriozitatea, sincer mai rar gaseseti asa ceva la un site/magazin online in ziua de azi, mai sunt renumiti in rapiditatea livrari si buna comunicare cu clientii. 
Apreciez foarte mult comunicarea, sincer acum ceva vreme am vrut sa achizitionez ceva tare mult de pe un magazin online, insa inainte de al pune in cos am cerut si eu cateva detalii pe care nici in ziua de azi nu le-am primit, drept dovada ca am renuntat la acel lucru chiar daca ma atragea foarte mult, dar daca ei nu s-au deranjat sa-mi dea niste amarate de marimi, nici nu vreau sa ma gandesc cum procedau daca produsul avea un defect sau vroiam sa-l schimb.
Ce mi-a mai placut foarte mult la dwyn.ro este diversitatea produselor si calitatea, poti gasi  un televizor Samsung Led la un super pret de 449,00 Ron redus de la 767,00 Ron  si o tableta SERIOUX 7'' HD Multi-Touch  la doar 327,00 Ron , hmmmm......ispititoare produse, pe toate gusturile si toate buzunarele.
Sa va mai zic ca livrarea este imediata daca alegi sa ridici produsul de la sediu, in aceeasi zi prin curierat in Bucuresti, in 24h in oriunde in tara sau 48h atunci cand exista un numar restrans de produse, livrarea este gratuita daca depaseste suma de 1000 Ron , deci inca o bila alba pentru ei datorita rapiditatii livrarii.
Exista si dreptul de retur , le puteti returna in termen de 14 zile de la data primirii , musai sa fie in conditii perfecte inclusiv ambalajul iar banutii va vor fi restituiti.
Metoda de plata este si ea diversificata, poti plati numerar in magazin, numerar la livrare (ramburs), cu ordin de plata, cu cardul in magazin, cu cardul online (plata online securizata) sau cu cardul de rate.
Heiii...mai vreti o veste buna? :)

“Pregateste-te de reducerile Black Friday la dwyn.ro! Vino alaturi de prieteni si famile zi de zi si urmareste promotiile saptamanale! Aboneaza-te la newsletter ca sa fii primul care afla promotiile de Black Friday”
Uiiii...abia astept Black Friday, sa curga cu reduceri!!!!
Ce pot spune la final este ca acest magazin mi-a facut o inspresie foarte buna, mi-a inspirat incredere si m-a inspitit cu oferte si preturile minunate.
Am sa mai revin cat de curand cu noi inpresii si cu lista de produse pe care vreau sa le achizitionez.
Voua cum vi se pare, ati comandat de la ei? Va atrage magazinul lor online?
Nu uitati, abonati-va la newsletter ca sa fiti la curent cu noutatile!!

Va pupacesc,
Nicola

Un comentariu:

  1. Tulăi.....doamne.....ce de produse au!
    Abia aştept vinerea înnegrită că să mă "lipesc" de un tv.
    Gamă variată de produse la preţuri atractive.
    Spor!

    RăspundețiȘtergere