miercuri, 20 iunie 2012

Brooklin de la Lady's

Buna, dragii mei!

Astazi port pe unghiute noua oja dela Lady's Brooklin, este prima data cand o folosesc, m-au atras de cand le-am vazut pe site atat cele de la Broklin cat si cele de la Impala, asa ca nu am rezistat tentatiei si mi-am luat cate una de la fiecare pentru a le testa!

Au niste culori superbe, eu am optat pentru o nuanta de corai din nuantele mate!
Au o paleta larga de culori, foarte frumoase:

Nuante stralucitoare :



Nuante sidefate: 


Nuante mate: 


Nuante neon: 

 
Ce impresie mi-a lasat?
Una destul de buna, eu oricum eram fan oje lady's insa aceasta este mai buna decat toate, de fel ojele lady's erau un pic apoase si trebuia sa dau 3 sau chiar 4 straturi pentru a obtine culoarea dorita, fara umbre insa oja de la Brooklin este destul de consistenta si nu e nevoie decat de 2 straturi iar culoarea iese minunat.
Ador pensula, este un pic lata si asta ajuta ca oja sa se aplice mult mai bine.
Are un luciu minunat si o culoare intensa!
Despre rezistenta nu stiu ce sa va spun, le am facute de ieri si se prezinta foarte bine , oricum eu mai mult de 3 zile nu tin oja pe unghii insa pe aceasta o voi tine ca sa vad cat rezista, asta daca nu sare mai inainte :D

In caz ca doriti sa va comandati o puteti face aici
In continuare va las cu cateva poze :D




 

Nu-i asa ca-i minunata? Voi ce culoare ati purta vara aceasta?
Pupici,
Nicola

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu