sâmbătă, 23 iunie 2012

Lentile de contact Ochialbastri.ro


Buna!

Astazi am sa va vorbesc despre lentilele cosmetice de contact.
Cei de la http://www.lentile-contact.net/ mi-au facut o oferta foarte buna asa ca nu am stat pe gand si mi-am achizitionat o pereche minunata de lentile de contact, nuanta fiind sweety blue, o nuanta minunata, intensa ce nu trece neobservata, mai multe detalii puteti vedea aici
Eu avand ochii caprui tot timpul mi-am dorit o alta culoare, albastru sau verde si iata ca dorinta mi s-a indeplinit!










Cei de la Ochialbastri.ro au mai multe culori de lentile, toate sunt minunate si ma atrag! Puteti chiar sa incercati lentile gri

Pentru multi dintre voi poate pare o nimica toata folosirea lentilelor de contact, insa mare grija , nu e de joaca trebuie sa fii foarte atent cum le folosesti, cum le intretii, cum si cat le porti, unde le porti. Necesita igiena maxima si multa atentie! Dar dupa ce va obisnuiti cu ele, va fi “floare la ureche”.
Ar fi multe de explicat referitor la lentilele de contact, dar mai bine cititi aici instructiuni complete pentru utilizarea lentilelor de contact

Ce parere aveti, nu-i asa ca e o schimbare totala?
Cu drag,
Nicola

6 comentarii:

  1. Superb iti sta cu ochii albastri! :)

    sti de concursul de pe blogul meu? nu mai stiu daca ti-am spus si mai urmeaza unul curand...
    http://anfreutza.wordpress.com/2012/06/20/concurs/

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-adevar o schimbare totala, imi place foarte mult culoarea aleasa si te prinde.
    Si eu mi-am dorit intotdeauna sa am ochii albastri, am visat mereu la lentile dar n-am cumparat . Acum am vazut ca sunt destul de ieftine pe site-ul recomandat de tine , dar cred ca mai costa ceva si intretinerea.
    As vrea si eu dar imi e teama de cum se aplica si se scoate... dar poate ca m-as obisnui.
    Sa le porti sanatoasa si sa ne mai impartasesti cum se folosesc.
    Sa cuceresti si sa atragi multe priviri cu aceste lentile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult fetelor! :*
    Valentina, nu ai de ce sa te sperii, e un pic mai greu la inceput, apoi cu siguranta te vei obisnui!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine, e destul de naturala fata de alte lentile pe care le-am mai vazut prin blogodfera, insa si culoarea ta naturala este deosebit de frumoasa... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your next write ups thank you once again.



    Here is my weblog: height to waist ratio

    RăspundețiȘtergere