joi, 28 iunie 2012

Rasfat de la Complex Apicol Veceslav Harnaj

Buna,

Acum ceva timp am primit doua bunatati spre testare de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj si anume: doua geluri de dus Apidermin si Floramin.





Astazi am sa va vorbesc despre gelul de dus Floramin





Cantitate: 250 ml
Pret: 12 RON

Ce contine si ce spune producatorul despre acest gel de dus:



Iar acum urmeaza parerea mea :)

Yamii...miroase atat de bine incat imi vine sa-l mananc, ador mierea dar si uleiul de migdale dulci care nu-mi lipseste niciodata, deci o combinatie minunata, pe gustul meu!

Gelul de dus Floramin este ideal pentru pielea mea senisbila si alergica, imi mangaie simturile si-mi face pielea catifelata s parfumata!

Cred ca rar am intalnit un gel de dus ca acesta, sa lase pielea atat de hidratata datorita proprietatilor hranitoare ale extractului de portocale si uleiul de migdale dulci.

Gelul de dus Floramin este bogat în atioxidati şi nutrienti iar uleiul de migadale dulci constituie cel mai bun tratament contra pielii uscate, redandu-i o stralucire naturala si hidratarea de care avem nevoie.

Iti da impresia ca-i miere in tub si nu gel de dus, datorita culorii sale galbene cat si a mirosului de miere care iti da o stare de relaxare si rasfat total.

Are o consistenta destul de densa si face spuma din belsug, lasand pielea curata, luminoasa, hidratata si foarte pufoasa!

In concluzie : un rasfat maxim pentru intreg corpul.

Pretul este destul de convenabil.

Daca va intereseaza acest produs il puteti achizitiona de aici 

Pe langa gelul de dus Floramin mai exista inca 3 variante, inca 3 bunatati pentru rasfat:  Floral, Apidermin si Apidermaliv!

Si multe alte produse minunate de la Complex Apicol Veceslav Harnaj le gasiti pe site-ul lor dulce http://magazin.complex-apicol.ro


Multumesc sponsorului pentru ca mi-a dat sansa sa testez aceste bunatati, pielea mea radiaza de sanatate si-mi multumeste in fiecare zi prin stralucire si luminozitate!

Voi le-ati testat, cum vi se par?
Cu drag,
Nicola

2 comentarii: