vineri, 29 iunie 2012

Ispite de la FashionQueen.ro

Buna, dragii mei!

Ce mai faceti voi, cum va impacati cu caldura?
Eu incep pregatirile pentru concediu si sunt in cautare de rochii vaporoase, costume de baie, pantaloni scurti...etc

Si tot rasfoind prin o groaza de site-uri, m-am oprit la unul care m-a atras foarte mult si anume http://fashionqueen.ro/.

M-au atras in mod special costumele de baie au multe modele, nu ai cum sa nu-ti gasesti costumul ideal, culoarea si marimea :)







De la categoria bluze nu-mi pot lua ochii, atatea modele frumoase, lejere si foarte colorate, ideale pentru aceasta vara fierbinte:








La rochii am ramas fara cuvinte, imi plac atat de multe incat nu stiu ce sa aleg, le vreau pe toateee...








Cu cat ma uit mai mult pe site cu atat imi plac mai multe lucruri, au lucruri minunate, moderne in care cu siguranta te vei simti ca o regina!

Va las si pe voi sa studiati site-ul si sa-mi spuneti parerea voastra, ce v-ati cumpara si ce nota i-ati da site-ului!!

Din partea mea primeste 10+ 

Astept sa-mi lasati linkuri in comentariu cu ce va place ce-l mai mult.

Pregatesc o surpriza pentru voi, asa ca urmariti-ma!

Va pup,
Nicola

Un comentariu:

  1. Costumele de baie sunt absolut superbe;)!!!Iar pentru ca in acest sezon prefer rochitele,am pus ochii pe cea roz si cea verde!!!

    RăspundețiȘtergere